Har du någon gång tänkt på hur det skulle vara att tala med Jesus öga mot öga? Den frågan funderar Tuomas Rosqvist kring i dagens andakt, som spelas in under den pågående Efo-skriftskolan. Avslutningsvis sjunger vi psalmen ”Måne och sol” (Psalmboken nr 153).