Janne Heikkilä berättar i dagens andakt om pingst, den tredje stora högtiden i kyrkoåret. Avslutningsvis sjunger vi psalmen ”Grip du mig, helige Ande” (Psalmboken nr 118), men på grund av en teknisk miss börjar inspelningen först i mitten av den första versen.